♥ turn my swag on

2011-02-27 @ 22:22:01

jag tänkte att jag skulle sälja 3 par av mina jeans, (ett par är mina älsklingsjeans och det kommer göra så ont i hjärtat att någon annan kommer ha dem på sig) och jag tänkte lägga ut dem här på bloggen så ni har första tjing på dem! Dock krånglar det lite med att lägga upp bilderna så det tar jag imorn tänkte jag. så håll utkik! ska även sälja min balklänning men tror det är lite sent ute nu i år va? alla har väl redan köpt sina. men skulle det vara att någon kortväxt tjej där ute är sugen så bara hör av dig! (: gud vad skönt det ska bli att bli av med allt samtidigt som det är sorgligt.

idag var jag ute och övningskörde med min farbror igen. med tanke på att det är fjärde gången jag sitter bakom ratten går det sjuukt bra! jag hoppas det håller i sig och att jag får mitt körkort så fort det bara går :) det enda läskiga är alla olyckor som sker. det värsta är också att hur säker bilförare man än är, så finns det andra idioter i trafiken. ni har väl alla hört om drograttfylleristen i stan som körde in i en bil som sedan slungades in i en husvägg i veckan? det är sjuukt vad folk kan vara hänsynslösa. önskar att alla kunde vara försiktiga och rädda om sina liv, och även andras. tänk vilken bra värld vi hade haft!




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0