♥ i'm with you

2011-01-02 @ 11:38:33

dumma iPhone. en bugg har gjort att alarmet inte ringer - jotack det märkte jag imorse? men för er som har iPhone och vill att alarmet ska funka innan 3e januari (då de sagt att det ska funka igen) tryck i flera dagar under fliken UPPREPA. och jag tryckte i alla veckodagarna för säkerhetsskull och nu funkar den som en smäck igen :') var med adam igår som sagt, myyys. och snart ska jag till jobbet. har ingen som helst lust just bara för att jag  kunde varit ledig och det inte är min tid haha :) 

uppdaterar senare ikväll. puss ♥




Fotspår ♥
Postat av: anna

så himla söt bild på oss :D om man nu får säga så xD <3

2011-01-05 @ 22:16:32
Postat av: Julianfiona

Hello! Very interesting and professional site.

2011-09-27 @ 10:39:56
URL: http://julianfiona.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0