♥ good girl gone bad

2011-01-05 @ 16:21:17

hej allihop! vet att jag är den absolut sämsta människan på att uppdatera bloggar just men jag har verkligen inte ork. tänkte iallafall skriva av mig lite nu, har en del tankar som flyger runt. just nu sitter jag och lyssnar på good girl gone bad, rihanna's låt. känner sån sjuk saknad när jag hör denna låten. det är för att jag tänker på tiden då det var michaela, valeria och jag. den tiden var så sjukt bra och vi hade alltid kul ihop. jag saknar valeria och jag vet att jag inte är den enda som gör det .. ♥

tillbaka till vardagen: idag har jag tränat på min crosstrainer och skottat snö. var skönt att röra på sig lite både inomhus och ute. adam kommer hit ikväll (!) men vi är lite kluvna över vad vi ska hitta på. antingen hyr vi film eller så hyr vi film? haha.. så ser det ut just nu iallafall. hade varit himla skönt att komma ut lite, men vad gör vi? narnia på bio i 3D är alltid ett alternativ. men då är frågan om vi inte är lite sent ute med biljetter. ähhh. we're gonna solve this out! men titta nu, 1 minut senare har jag varit inne på hemsidan och kollat men då går bion redan 17.40 vilket är på tok för tidigt. där gick den planen i stöpet! :)

it's like i checked into rehab, and baby you're my disease




Fotspår ♥
Postat av: michaela

du har helt rätt, den låten ger en massa blandade känslor! och du har rätt i att du inte är den enda som saknar henne =/ <3 jag älskar dig!

2011-01-05 @ 17:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0