♥ good morning sunshine

2011-01-26 @ 10:28:40


Finally! Nu känner jag mig bättre efter gårdagens migränanfall. Det började på jobbet och trots att jag fick det stannade jag kvar och jobbade, dum som jag är ibland .. Det blev bara värre och värre, och sen när jag skulle gå och lägga mig kändes det som att min vänstra halva av huvudet skulle sprängas av smärta. Fattar inte riktigt, har haft migrän varje vecka sedan en tid tillbaka. Och jag jobbar inte direkt mer än vad jag gjort innan så är ju inte överstressad heller.. Vi får se om det blir bättre framöver! Sitter vid papis dator i vårt datarum och skriver hihr :) Nu är det ju typ inget datarum utan snarare mitt gym. För här står min crosstrainer och på golvet ligger en yogamatta och en pilatesboll. Och nu ska jag träna ett pass innan jag ska till jobbet. puss!


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0