♥ narnia 3D

2011-01-09 @ 07:12:13

Efter 4 timmars jobb igår kom adam och hämtade mig. Vi stack hem till mig och sen vidare in till stan för att gå på bio med michaela & jimmy. Man känner sig lagom nördig i de där glasögonen alltså, hahah! Filmen var faktiskt bra och det var inte svårt att hänga med trots att jag knappt sett något ur 2an. Efter filmen satte vi oss på Bulls , o till sist stack adam & jag
hem till mig där han ägde mig i schack :( hahaha "men du, är inte du typ schack matt nu?" Det var kvällen i korta drag det.
Nu ska jag iväg till jobbet och jag är trött! Sover så dåligt på nätterna & i natt hade jag ju rätt att vara uppe lite längre :}




Fotspår ♥
Postat av: michaela

tack för en supermysig kväll med våra män haha :D du <3 jag!

2011-01-09 @ 23:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0