♥ nytt år - nya möjligheter

2011-01-01 @ 15:08:21

första blogginlägget 2011. yeey! igår var det overrated new year's eve och den var både bra och dålig. den var bra eftersom jag fick fira med mina tjejer. varför den var mindre bra kan folk klura ut själva. firade tolvslaget med maria o mina föräldrar ♥ måste även säga tack till de jag tycker om. och nu säger jag hejdå till alla som inte vet bättre än att sabba för andra. ni finns inte för mig längre. nu ska jag städa lite och sen kommer mitt hjärta hit :) ha en trevlig nyårsdag allihop & gott nytt år på er!

♥  träna minst 3 ggr i veckan (såvida jag inte är sjuk, jävligt sjuk)
♥  ta vara på de som verkligen betyder någonting för mig och skita i resten
♥  bli bättre på att skriva ner vad som händer i min kalender (är bra att ha)


Fotspår ♥
Postat av: maria

<3 på oss och vårt tolvslag!

2011-01-01 @ 18:32:15
URL: http://mariiathored.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Jag älskar dig! <3

2011-01-02 @ 11:38:52
URL: http://jenniferlinnean.blogg.se/
Postat av: michaela

<3 <3 <3 <3

2011-01-02 @ 23:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0