♥ quality time

2011-01-22 @ 20:45:26




Nu ska jag klå pappa i schack och sen ska vi kolla på en film var det tänkt! Mysigt och jag har saknat pappa eftersom jag knappt sett röken av honom de senaste dagarna. Vi har jobbat och gått om varandra totalt, buhu. Paketet från H&M kom och så fort jag städat mitt rum ska jag fixa garderoben och lägga in kläderna. ALLT PASSADE o var skitfint som förväntat :) Bilder slänger jag upp senare ikväll. And now that's a promise that i'm gonna keep. Btw, en kund bajsade ner sig i min kassa idag. Bajs över hela golvet och det var SÅ JÄVLA GROWSE. Vet inte vem denna människa var, meeeeen man kunde ju kollat övervakningskamerorna så man fick sig ett gott skratt ;) Latero! / Sariis ♥


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0