♥ say all I need

2011-01-16 @ 21:44:46

Ohmajgad! Har haft ont i huvudet sedan igår eftermiddag vilket inte alls är något najs. Det gör ont i högra sidan av min panna och det är stört. ' Har du slagit dig? ' frågade både pappa och adam men icke! Hoppas det är bättre tills imorgon,
ska bara ligga och vila hela dagen (glo oth).

Idag har jag spenderat dagen med annie aka mitt barn och lärling. Först stack vi till vårt andra hem (maxi) och köpte
mat i delin. Sen stack vi hem till annie och åt.. och åt.. och åt ? Sen satte hon upp mitt hår plus snodde lite hår när hon
tog ut hårsnodden. SNYFT. O sen kliade jag henne på ryggen (everybody love my nails). summa summarum: myssöndag!


Carmen Reece - Just the way you are


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0