♥ swagger like us

2011-01-06 @ 23:06:33

adam och jag skulle ha käkat ute igår, men istället blev det mat med oss hem från Lai Thai. En massa thaipussar, tröttpussar, jordgubbspussar och piratpussar senare somnade vi gott till pirates of the caribbean (: och imorse åt vi frukost i min säng till resten av filmen. MYS! sen ikväll åkte jag hem till arbana för mer mys. jag som skulle föreställa flitig & städa min garderob jaa? well.. jag har åtminstone slängt två par linnen och ett par leggings. och mer får det bli när jag jobbat klart min helg :) puss! ♥

konstig kille på bussen som vände sig om för att prata

- är det du som luktar så gott?
- vad sa du?
- är det du som luktar så gott?
- haha va? nej det tror jag knappast.
- men här luktar parfym, det är nog du?
- nej jag har ingen parfym på mig.
- men då kanske det är ditt schampoo?
- nej jag har inte tvättat mitt hår idag hahah.



visst fasen saknar jag mitt bruna hår. men om jag blir brunett så saknar jag mitt blonda ännu mer. dagens i-landsproblem :)


Fotspår ♥
Postat av: michaela

hahaha mysko kille ;D tycker du ska bli brownie :D <3

2011-01-08 @ 12:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0