♥ the heart knows what the heart wants

2011-01-02 @ 23:30:35

ajdå jag som hade tänkt skriva en massa bra inlägg ikväll. det blev tyvärr inte tid till det eftersom jag längtar mer efter
one tree hill än min hårda datorstol! efter jobbet stack jag in till stan o mötte upp maria och michaela för att hyra film.
det blev the backup plan, en massa godis OCH hör och häpna, ett iPhoneskal? det har de börjat sälja inne på hemmakväll
och jag hittade ett jättefint svart som passade min mobil som en smäck (: nu slänger jag mig i sängen och mysa lite innan
jag somnar. har ingen som helst lust att jobba imorgon heller utan längtar efter 3 dagars ledighet! sov gott & puss på er!

du svek mig.


Fotspår ♥
Postat av: Anonym

haha hör och häpna, ännu ett gammeldags-sara-uttryck! :D<3

2011-01-02 @ 23:58:36
Postat av: maria

tack för igår hjärtat! :) <3

2011-01-03 @ 13:52:32
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0