CAN'T MAKE YOU LOVE ME

2011-07-21 @ 17:01:35

Hej allihop! Förlåt för dålig uppdatering men jag spenderade min dag med Malin igår. Vi var uppe tidigt & tränade och efter det handlade vi lite småsaker för att göra våra egna baguetter. Sedan åkte vi hem till mig och duschade av oss & fixade baguetterna. Och sedan bar det av till Grötvik där vi satt och hade det hur bra som helst precis nere vid vattnet! :)
Efter det åkte vi till Maxi och handlade kvällsmat som vi åt samtidigt som Michaela kom hem till mig. Vi bytte om
och stack till Östra Stranden och spelade minigolf. JAG VANN! :D Efter golfen stack vi till Max och drack
milkshake eftersom Glassbaren hade stängt haha. Vi kom typ 1 minut för sent haha.

Ligger hemma & är störtförkyld idag, Buuuh. :(





Fotspår ♥
Postat av: michaela

Mys på kvällen! <3 Lyxshaken var god men dödligt mättande haha :D <3

2011-07-22 @ 16:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0