GUARDIAN ANGEL

2011-07-14 @ 11:33:47

GODMORGON! Inget fint väder idag, regnet bara öser ner i backen och ska tydligen göra det tills ikväll. Håller på och städar min garderob och mina lådor. Helvete med kläder jag har! Och det är väl typ första gången jag inser det & måste rensa för att allt ska få plats haa. Ska göra det snyggt med och det är inte det lättaste. Bilder kommer när jag är någorlunda nöjd ;)

Tänkte bara uppdatera om att i måndags hade jag en jättemysig kväll med Marie och Emelie! Vi var på Willys och handlade för att sedan göra en 3-rätters middag hemma hos Marie. På tisdagen var jag i stan med Maria & vi shoppade lite smått hihih. :D Efter några timmar kom Michaela och vi käkade på Donken innan jag stack bort till Adam. Vi skulle kolla film men jag somnade för jag var så jävla trött, buuuhu. Och igår var värsta slappedagen med Michaela. Vi gick bort till Tempo för att handla godis och sen intog vi chillmood i min säng! Det blev en halv film och lite top model. På kvällen åkte vi till Actic för ett träningspass med Malin, och gud vad skönt det var! Vi hade nästan gymmet för oss själva och därför höjde vi musiken till max haha ;)





Fotspår ♥
Postat av: michaela

en toppendag med min favorit! :D <3

2011-07-14 @ 18:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0