I DO LOVE MY HAIR

2011-07-16 @ 11:16:30

Ja mitt hår tar olika skepnader var och varannan månad känns det som. Och jag har sån beslutsångest varje gång eftersom jag trivs i det mesta. Det som är dumt är att jag trivs i max 2 månader och sen vill jag ha något nytt igen. Yes people, jag är en periodare.. Jag trivs verkligen bra i mitt hår nu, det enda som är dumt är att färgen ser fuckad ut i min digitalkamera och då stör jag mig på det haha! Men jag vet att kameran inte riktigt gör rättvisa, så jag får allt hålla mig blond ett bra tag till ;)


Trivdes något grymt bra i mitt långa blonda hår, ända tills det blev vinter och utväxten blev på tok för jobbig

Då blev jag istället brunett med små ljusa slingor kvar. Jag älskar det mörka såhär i efterhand!

Jag fick ett flipp och klippte av 15 cm och blev blond, herrejävlar vilken förändring!

And here I am today, glad att mitt hår har vuxit ut lite och att man kan göra mer med det :) Vill dock ha längre!

VAD TYCKER NI ATT JAG PASSAR BÄST I? :)


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0