IF I ONLY COULD

2011-07-17 @ 23:12:59

Nå. Helgen var det ja! Vi kan lika gärna börja från torsdagen eftersom det var då allt ståhej började, jag tog helg lite för tidigt. Inte konstigt eftersom jag har semester. Då kan det ju lika gärna vara helg hela tiden :) 

TORSDAG: Jennifer, Olivia och jag förfestade hemma hos mig och vi hade hur kul som helst. Runt halv 11 stack vi till Leffe's där vi stod på gästlistan & därför kom in gratis ;) Kvällen var oändligt lång men slutade aldrig att vara rolig. Pierre skulle skjutsa oss hem när det roliga var slut men det slutade med att vi fick följa med dem in till stan för att käka innan vi fick komma hem till sängen. Fy fasen vad jag hade ont i fötterna när vi gick i stan. Jag gjorde enligt Pierre en KISSE-WALK genom stan. HAHA!

FREDAG: Jag tog mig upp relativt tidigt fastän jag var helt seg från vårt festande. Klockan 1 mötte jag upp söta Lisa för en lunch på Hello :) Det blev en sallad för min del och då var inte min mage glad, bakismat i all ära fastän salladen var god liksom?! Framåt eftermiddagen mötte jag upp Malin och vi stack bort till gymmet för ett lagom hårt pass.. det kändes härligt men ett tag trodde jag att jag skulle gå i golvet hahah. Kvällen spenderades sedan med Malin & Maria hemma i min soffa, myyysigt :)

LÖRDAG: Ja vad gjorde jag igår, höll jag på att säga. Glömsk Sara.. Var hemma ett tag och sen skulle jag övningsköra med mamma innan jag skulle iväg. Det uppstod lite problem så jag knappt kom iväg.. hooost! :$ Efter mycket om och men körde jag bort till Östra Stranden för att spela minigolf med Michaela, Adam och Jimmy. Alla var faktiskt ganska dåliga men jag tog priset som SÄMST! :} När vi spelat klart tog vi bilarna in till stan och käkade på Harry's. Fyfasen vad gott det var med mat i magen. Vi satt även och diskuterade om vi skulle gå på bio eller inte, och jo det slutade med att vi gick på Bad Teacher. Den var faktiskt (trots killarnas pikar) en jätterolig film ;) Ja kvällen slutade med att jag somnade som en stock hos älskling.

SÖNDAG: Var och lunchade på Ringenäs Golfklubb med mamma & pappa idag. MYSIGT! Rekommenderar verkligen deras mat eftersom hamburgaren jag åt var lika god som restaurangernas i stan och endast kostade 69 kr. Mamma & pappa åt fisk med dillpotatismos som även det var gott! Men det är ju en smaksak vad man vill ha i magen när man käkar ute. Husmanskost eller snabbmat eller lyx hihi. Nog om min helg nu! Det är dags att somna till en film hade jag tänkt :) SOV GOTT GULLEPLUTTAR!

LOVE / SARA




I wanna go back and do things different, Because then i would be satisfied with who I am


Fotspår ♥
Postat av: michaela

mys på helgen!! :D och dina jäkla snyggebyxor vill jag ha! <3

2011-07-18 @ 10:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0