JAG VILL BARA GÖRA DET IGEN

2011-07-30 @ 16:17:55

HEJ ALLIHOP! Fyfasen vad jag är dålig på att uppdatera när det händer mycket omkring mig, det är ju då uppdateringen borde vara i fas med allt man gör !? Hur som helst så hade Emelie & Andreas fest hos dem och det var den bästa festen på länge! Vi var blandat tjejer & killar på 12-14 pers som sedan stack vidare till Club Moskva. Vi dansade tills vi knappt kunde andas mer och jag hade lätt kunnat dansa i 2 timmar till utan problem :D Älskar att gå ut ett tjejgäng som bara äger allt, då får man sjukt mycket uppmärksamhet haha. Sara, Emelie och jag mötte en random göteborgare utanför Mårtensson sen och det slutade med att jag satt utanför Mc Donald's och lyssnade på hans kärleksproblem i 40 minuter. Tyckte så synd om honom! Sen hann jag hälsa snabbt på Andres och sen stack jag hem med taxi. Jag var inte hemma förrän halv 5 heller. Woopsi daisy :)  

Sen kom arbetarna klockan 8 imorse så sedan dess har jag inte kunnat sova. 3 timmars sömn och ikväll blir det en massa roliga saker som händer igen hihi. Det blir äventyrsgolf på Punch och sen mat på Carlos. Vi får se hur kvällen utvecklar sig :) Bilder får fasen komma imorgon för jag orkar inte just nu. Kanske inte har tid imorgon heller, vem vet? Ha en jättebra lördagskväll!

damn it, i just wanna do it all over again


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0