LET ME INTRODUCE YOU TO MY PARTYPEOPLE

2011-07-08 @ 23:19:04

MUMMA vad gott det är med smörgåstårta! Blev bjuden över till Michaela på kalas med hennes släkt och Jimmy och de bjöd på smörgåstårta och sen efterrätt på det. Nu har jag precis kollat på ett avsnitt av Mordkommissionen med mamma & pappa så jag är nöjd som bara den. :) Var iväg en sväng med mamma innan idag och köpte två helt uunderbara italienska klänningar! Nu ska jag inte köpa ett enda plagg, på ett tag iallafall haha. Borde nog gå med i en "shopaholic-klubb" om det nu fanns en sådan. Ska rensa ut min garderob imorgon, antingen före eller efter jobbet. Jobbar länge imorgon men ser faktiskt fram emot det! :D



Rolig skrattig fnissig bild från när Michaela, Olivia och jag var ute på Leffe's förra veckan





Fotspår ♥
Postat av: michaela

haha vilken glad bild! :D och nu vill jag ha mer smörgåstårta!! <3

2011-07-10 @ 17:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0