LET'S START OVER

2011-07-06 @ 12:24:01

Tog bort inlägget jag skrev innan, behövde som sagt bara avreagera mig lite :) Kommer inte lägga energi på all idioti runt mig längre, utan idag är jag officiellt fri från det. Känns skönt! Igår var jag på stan och hittade en jättefin present till bästis som fyller år imorgon, hoppas hon tycker om den :) ♥ Sen träffade jag Emelie & Marie för att gå på bio. Vi såg Super 8, den var tuff och jättebra! Enda minuset var att vi frös ihjäl i salongen typ haha. Marie & jag satt där i kjol och skakade he-he. Annars har mina dagar bestått av restaurang med Adam, lunch och glassätande med Cive, teoriplugg, en massa grubblande och tänkande.

Snart ska jag cykla in till stan med michaela för att sedan ta mig vidare till en stängning på maxi :)  




Fotspår ♥
Postat av: michaela

ooh vill ha presenten nu!!! :D nu kommer jag! <3

2011-07-06 @ 13:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0