MICHAELAS B-DAY PART 1

2011-07-08 @ 17:50:43




Igår var jag med Michaela i stort sätt hela dygnet. På dagen hjälpte jag henne att göra pasta/kycklingsalladen som hon skulle bjuda på, och sen på kvällen blev det fest! Vi hade jättekul & det var mysigt att sitta där på hennes altan hela kvällen. Sedan stack vi vidare till Tylösand och Leffe's där kvällen fortsatte att bli hur lyckad som helst :) Vi stannade tills de stängde och vi fick skjuts av Michaelas kusin Pierre hem hiih. Här har ni lite bilder från kvällen från min digitalkamera. Finns ännu fler på min systemkamera som jag ska lägga upp sen! Har bara inte haft tid, för jag kom preciiis hem från en shoppingrunda med mamma och jag ska vidare in till Michaela nu för att fira henne med släkten & Jimmy :) ♥ Lär uppdatera med 10000 inlägg ikväll haha!


Fotspår ♥
Postat av: maria

aaaw vilka fina bilder från i torsdags gumman :) hoppas ni hade kul ute sen! <3

2011-07-09 @ 12:18:06
URL: http://mthored.devote.se
Postat av: micahela

en asbra dag! :D <3

2011-07-10 @ 17:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0