MISS INDEPENDENT

2011-07-24 @ 23:44:11

GOOD EVENING. Träffade Adam en liten sväng ikväll. Vi pratade och det kändes bra att reda ut all kaos. Nu har jag kollat klart på Mordkommissionen med mamma & papps samtidigt som vi åt blåbärspaj med vaniljsås :) Det går åt helvete med packningen för jag kan aldrig bestämma vad jag ska ha med mig. GOD DAMN IT. Dessutom använder jag ju typ allting imorgon bitti... Lite kläder har jag allt lagt fram som ska ner i väskan men det är också allt jag gjort ikväll haha. Bjuder på två bilder från i fredags här under. Himla fint tuggummit sticker ut på första bilden btw ;) Nu ska jag sova för annars lär jag missa tåget imorgon hih.

Ha det toppen här i Halmstad. Uppdaterar kanske någon gång i Sthlm, vi får väl se. :) LOVE / SARIIHS





Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0