RESTAURANGPROBLEM

2011-07-31 @ 22:42:50

Igår skulle jag ut och äta med Malin & Carro i Tylösand och vi skulle även spela minigolf. Under dagen ringer både Arbana och Olivia mig och frågar vad jag ska göra så jag sa att de kunde hänga med :) Arbana hämtade upp mig strax efter halv 7 och då ösregnade det när vi kom fram. Vi bestämde gemensamt att vi skulle strunta i golfen och äta direkt så vi kollar först menyn på Punch. Det visade sig vara 30 minuter väntetid på borden och vi orkade inte vänta så länge. DET SKULLE VI HA GJORT.. för vi satte oss på Carlos och upptäckte att vi inte alls trivdes och då var kön hur lång som helst på Punch . . Så vi stack in till stan istället och efter mycket letande hamnade vi på Verona. Maten var jättegod & välbehövd efter allt letande haha. Efter att vi käkat stack vi hem till mig & förfestade lite. Runt 12 åkte vi in till stan och var lite överallt. Malin och jag var de enda som var kvar till stängning och då satt vi utanför Corner. Sen träffade vi på några helstörda turister som gjorde att vår hemgång blev aningen sen. Julia körde oss båda hem och återigen var jag hemma halv 5. Känner att jag måste ta igen min sömn i natt alltså!





Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0