STOCKHOLM

2011-07-27 @ 22:45:28




Det var helt underbart att inte ha någon täckning på mobilen dessa dagarna. Så kan man få vara ifred lite haha. Inget illa menat men det är så skönt att bara få bort all elektronik och bara vara i nuet. I kinda needed that. Har träffat Cilla, Valeria, Daniel och Victor, vilket har varit hur bra som helst! Tack för att ni bara finns :) Det enda som följde med mig hem var Dust-it och en sminkväska från Makeup-store. Lika bra att spara storshoppingen till London! Vet inte riktigt om jag orkar skriva mer om vad jag gjort. Har ätit thaimat, blivit bjuden på hemlagad mat, gått på stan och svettats ihjäl och kollat en massa filmer :)

- Sara, du vet de bussarna vi åker med? De som har sektioner för att de är så långa?
- Aa vad är det med dem?
- Vet du vad dom kallas?
- Nja, alltså jag har hört det förut men vill inte gissa. Det är väl något djur som har såna segment. Typ mask?
- Hahaha, en maskbuss alltså?
- Kanske, jag vet inte men något djur är det.
- DRAGSPELSBUSS kallas det, Sara.



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0