YESTERDAY WAS INSANE

2011-07-19 @ 15:04:03

Vi förfestade hemma hos Emelie och sen stack vi till Club Monday. Sjukaste ever med så mycket folk att till och med utegården var typ överfull. Musiken var bra men det går inte att dansa till House i 5 timmar tyvärr. Vi stack hem runt halv 3 och jag har sovit till 12 idag haha. SUUUPERSKÖNT! Fick dock världens ångest när jag vaknade och såg hur fint väder det var. Mamma och jag åkte ner till Grötvik och solade någon halvtimme innan det blev skitväder. Ska snart byta om till träningskläder och sminka ögonfransarna för sen ska jag träna med Malin. Kommer köra tills jag svettas ihjäl för jag är så taggad :) HA DET BÄST! / Sariis





Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0