BABY BY ME

2011-06-16 @ 22:19:52

Guuuud vad jag är trött nu! Har jobbat 12-20 och nu har jag precis klarat av ännu ett teoriprov. Jag vill bara sova men samtidigt inte eftersom jag ska upp kl halv 6 imorgon bitti och jobba igen. Tänkte skriva lite, något som ska föreställa en sammanfattning av vad jag gjort den närmsta tiden typ :) Sen blir det sängen direkt för jag måååste vara pigg imorgon!

Igår jobbade jag till 18.30 och efter det stack jag in till stan för att gå på bio med Adam. Vi satte oss på Bulls och käkade med Michaela, Emelie & Hanna. Sen var det dags för Baksmällan 2. SJUKT ROLIG! När filmen var slut åkte jag på Adams pakethållare hem till honom för att nana. :) Vi båda var helt slut imorse och ändå gick jag upp hyfsat tidigt för att bege mig hemåt. Och på hemvägen stack jag inom The Body Shop där jag hade förtur på deras rea! Ja, ni ser ju vad jag fick med mig hem.. nöjd tjej ;) 




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0