DRESSED FOR SUCCESS

2011-06-21 @ 23:28:43

Idag sov jag länge & bara försökte ta det lugnt. Var som sagt lagom sliten efter premiären av Club Monday. Åkte in till stan på eftermiddagen för en fika på Robert's med Jessica & Emelie, mysigt värre ! Och när jag sedan kom hem upptäckte jag att mitt paket från Nelly hade kommit! :D Snacka om att jag blev glad eftersom jag hade kollat posten innan jag stack, och då hade det inte funnits något i brevlådan. Klänningarna passade perfekt & även linnet. Tog lite halvkassa bilder som ni får se nedan & jag nöjer mig med att bara visa den ena klänningen :) Den kommer bli min favorit i sommar! Nu ska jag sova, träning tidigt imon ♥
 




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0