HALKAN & RISKETTAN & ADAM

2011-06-09 @ 21:46:23

Heeeeej allihop! Äntligen är jag hemma och är klar med nästan allt. Igår hade jag som sagt Riskettan och det gick toppen! Sen imorse hade jag även Halkan i 4 timmar vilket var kul och även det gick jättebra :) Sen hade jag en enkel körlektion och efter det köpte jag & Michaela present till Maria på stan ;) Nu har jag precis gjort ett körkortsprov på ahlbäcks sida med Adam och vi ska krypa ner i sängen till en film. Imorgon är det studenten och då ska vi fira Emelies söta lillasyster Hanna :) Loove / Sara





You really do deserve it


Fotspår ♥
Postat av: maria

Spännande spännande! ;)<3

2011-06-09 @ 22:20:40
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0