I LOOK LIKE YES AND YOU LOOK LIKE NO

2011-06-07 @ 22:22:45

Fy bövlen vilken dag och natt! Har sovit i 2 timmar eftersom det åskade som tusan. En massa andra tankar for även runt i mitt huvud och jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen, åh. Men det var bara att bita ihop och gå till jobbet! Slutade klockan 13.00 som tur var & då mötte jag upp Emelie & Michaela i stan :) Det fanns absolut INGA kläder alls så det var inget roligt som fick följa med mig hem. Fick med mig saltvattenspray till håret, ny mascara, ny ID-foundation och en ny kalender.





Should I drink another drink
See another light
I know that you may think
That I'm a broken little bird in my mind

Cause I'm falling on the floor
I'm climbing up the walls
And everytime I get a grip
I seem to lose myself just a little more

Cause I am here and it eats me up
Well, I love the way it feels
I really shouldn't stay
But I can't give up
The more it hurts, the more I need


Fotspår ♥
Postat av: michaela

<3

2011-06-08 @ 22:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0