I'M ON ONE

2011-06-25 @ 10:11:08

Glömde förresten skriva vad jag gjorde igår. Jag rensade bland allt mitt smink & la det iordning. Dessutom vässade jag alla mina kajalpennor så att bakterier försvinner. Kändes genast fräschare! Efteråt var det dags för borstarnas tur. Själv har jag en rougeborste, en puderborste & två puderborstar till mitt ID-smink. De fick sig en omgång av produkten nedan, Spray Cleaner. Kan varmt rekommendera denna eftersom jag brukar avsky att tvätta borstarna eftersom det tar sån tid när man tvättar med tvål eller diskmedel. Nu är det bara att spraya och torka av med en duk eller papper. Hur underbart är inte det?

Produkten kommer från Kicks & är inte dyr heller =)

   


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0