ROCKSTAR 101

2011-06-17 @ 23:46:40

Åhh vad jag är glad! men också samtidigt lite lost på samma gång. Har varit sjukt deprimerad eftersom jag skulle beställa en helt underbar klänning på nelly.com och när jag väl skulle beställa den så var den borta med vinden. Blev så himla besviken på mig själv att jag inte beställde den tidigare. Hittade dock 3-4 andra klänningar jag kunde tänka mig och skulle be mamma om hjälp idag att välja. Då dyker helt plötsligt min klänning upp bland nyinkomna kläder, tror ni jag blev glad !? Den beställde jag direkt och även en annan klänning plus ett linne fick åka med i beställningen. Hoppas allt passar bara!

Ikväll skulle jag ha varit på grillfest hos Emelie med mina brudar men min mage är total kalabalik =( Den har varit svullen och gjort ont i veckor nu & jag måste verkligen kolla om det är att jag är laktos/glutenintolerant. Vill bara att det ska gå över, tänk er att gå runt med mensvärk 24/7 liksom.. Det blev ingen utgång för mig utan stannade hemma & kollade film med mami 
& papi. Nu blir det sängen för imorgon ska jag upp tidigt & fixa bland alla mina prylar! Efter det kommer jag ha klädproblem i 3 timmar eftersom vi ska fira Marias 20årsdag hih. Det får bli någon tråkig gammal klänning antar jag .. SOV GOTT ALLIHOP! ♥



Lite bilder på mina kläder från Hannas studentfirande, kinda late i know :)


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0