STAMP ON THE GROUND

2011-06-04 @ 09:18:55

god morgon! igår när jag kom hem stressade jag med att fixa kläder, smink och hår för att följa med michaela & dem ut. sen när det var 10 mins kvar tills bussen skulle gå fick jag ont i huvudet. & jag har fortfarande ont, det finns inget värre än att jobba med huvudvärk.. jobbar 11-15 idag och sen ska jag ut och köra lite. ikväll ska jag & adam käka någonstans och sen ha myskväll :) det är efterlängtat minsann, ♥ nu ska jag få i mig lite frukost och sen fixa mig. vi hörs när vi hörs! PUSS&KRAM :)



the only thing I see is beautiful people ♥



Fotspår ♥
Postat av: michela

åh mysigt att äta ute! :) sötnosar <3

2011-06-04 @ 15:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0