BAKSMÄLLA

2011-06-21 @ 18:48:24

Vad mycket det har hänt idag helt plötsligt!? Från att ha stått helt still på noll så har det blivit en massa som jag borde skriva om här. Igår hade vi iallafall en toppenkväll på Club Monday! Maria, Jennifer & jag var hemma hos Michaela och förfestade och sen körde mamma oss tjejer ut till Tylösand. Det var redan lång kö innan kl 22 då de öppnade, men vi hann in ganska snabbt & fick oss ett varsitt stamkort ;) När halva kvällen gått fick jag en glasflaska kastad på foten ... not that lovely och det blödde satan. Så efter ett tag tröttnade jag & Michaela och tog en taxi hem. En lagom kväll men idag var jag way too hangover =(

Tänkte plugga lite teori & äta så kommer det en jäkla massa bilder när jag kommer tillbaka :)





Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0