WANNABE TIGER

2011-06-28 @ 00:09:40

Ska sova direkt efter att jag skrivit av mig lite, kom inte hem från jobbet förrän 23.20 (!) eftersom vissa kunder inte förstår att vi stänger kl 22. Och jag som ska upp kl 6 imorgon bitti för att hinna packa innan vi tar tåget till Göteborg. Gud vad jag längtar! Det ska bli så himla kul med festivalen och allt, sen dagen efter blir det shopping och kanske lite pressande i solen med. Vi får helt enkelt se!

Har totalt cyklat 1,5 mil idag och jag är nöjd med det. Det fick bli min träning eftersom jag jobbade sent idag och ändå skulle fixa en massa grejer i stan. Var inne och handlade en del saker på Vero Moda eftersom de hade rea. Inte illa att några toppar kostade 40 kronor! Fina var de med :)

Däremot är jag smått sur eftersom jag inte vet vad jag ska ha på mig imorgon. Känns lagom jobbigt att behöva packa och fixa sig imorgon bitti på så lite tid. Gå upp tidigare tänker jag då inte göra haha :') Nu ska jag sova, har fått ut lite av mina tankar och min ilska genom att trycka på tangenterna haha. Ni får ha det så himla bra i Halmstad så hörs vi när jag är tillbaka!

LOVE / S



Är hon inte söööt!? Det bästa är ändå att hon har bäddat in sig alldeles själv :)


Fotspår ♥
Postat av: michaela

alltså jag kommer helt seriöst kidnappa den misen!! hon är så gullig :( <3

2011-06-28 @ 16:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0