WHERE THE ACTION IS

2011-06-30 @ 11:19:43




Ja dessa två dagarna har varit helt underbara! Festivalen var sjukt nice och vi hade världens tur med vädret :) Har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv som efter den dagen :O Vi kom till Gbg runt halv 11 och gick bort till hotellet för att checka in. Sen tog vi oss ner på stan för att äta lunch. Min sallad var tyvärr inte vad jag hade hoppats på haha .. fyfasen vad den var äcklig! Hur som helst, efter lunchen stack vi till Långedrag där pappa brukar segla för att ta en fika. Mysigt! Som ni ser på bilderna var fiskmåsarna helt sjuka och en gubbe matade dem ur handen haha! Älskar bilden, gubben ser så himla glad ut :) När vi väl hade fikat tog vi oss till festivalområdet där det var hur mycket folk som helst! Vi ställde oss i publiken och såg Daniel Adams-Ray. Helt okej och snygg är han. Sen såg vi på The Ark och Glasvegas. Glasvegas var också grymma, trodde inte att de skulle vara SÅÅ bra om jag ska vara ärlig .. :) Efter detta fick jag migrän så jag gick till sjukstugan för att få tabletter och sov på gräset i 20 minuter. Sen var jag återställd haha! Vi åt inne på festivalen (stört dyrt, två hambugare, två små pommes & två coca-cola kostade 240 kr) och sen ställde vi oss för att få bra platser till Coldplay. FYFAN vad de var bra! När jag sett & hört något som verkligen berör en blir man helt i extas och kan inte fatta att man varit där efteråt. Så kände jag efter att de hade spelat :') Skriver mer om dag 2 ikväll eller imorgon! Då kommer även bilder upp på mina kläder ;) PUSS & KRAM / SARA



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0