♥ beslutsångest till tusen

2011-03-10 @ 13:54:17


jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår när jag väl ska fixa det (!?)
det står mellan två alternativ och jag kan verkligen inte bestämma mig.
håret på denna bilden är verkligen jag, även fast jag har världens utväxt!

antingen ska jag slinga det så att det blir ljusare. fördelen är att det känns som mig själv och att det dessutom kommer
blekas i solen naturligt under våren. nackdelen är att jag kommer få världens utväxt och kommer därför behöva slösa x
antal tusen på att färga utväxten hela tiden . .

det andra alternativet är att jag färgar det riktigt riktigt mörkt! har aldrig varit brunett under våren och sommaren,
vilket är sjukt snyggt när man har brun hy. det ser naturligare ut och det är mycket roligare att ha vita / ljusa kläder
på sig :) dessutom kan det vara kul att sticka ut eftersom i principa alla tjejer är ljusa på sommaren. 

HELP ME OUT HERE!


Fotspår ♥
Postat av: Anonym

tycker du ska vara blond :)

2011-03-10 @ 14:07:11
Postat av: Eddie

Blond, men inte för blond!

2011-03-10 @ 16:18:09
URL: http://www.eddiebrandin.blogspot.com
Postat av: Zarah

sötnöt tycker du ska göra lite mer blont så ser ja dig oftare<3:)

2011-03-10 @ 22:22:24
Postat av: Michaela

här var alla emot brunetter minsann :( haha! du är fin i både och tycker jag =D <3

2011-03-10 @ 22:45:41
Postat av: maria

Jag tycker också att du passar superbra i båda, men förstår att du vill färga det mörkt till sommaren. SJUKT snyggt! du som blir så brun också :) <3

2011-03-11 @ 18:40:20
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0