♥ conservative liar

2011-03-24 @ 08:17:40

god morgon! har inte kunnat sova alls i natt för jag har haft ont i näsan och halsen. gick upp kl 07.15 vilket är högst ovanligt för att vara sara :) den värsta känslan var att det var helt tomt i huset. ingen beckis som kom och väckte mig, ingen beckis som hoppade upp på mig för att gosa, ingen beckis som springer efter en ner när man ska göra frukost. HEELT tomt och jag saknar henne så sjukt mycket !! :( vill bara att hon ska få komma hem! för er som inte vet ligger hon på slöinge djursjukhus eftersom hon inte ätit på 5 dagar utan bara spyr upp så fort hon ens försöker. här kommer lite bilder på min fina älskling ♥ :




Fotspår ♥
Postat av: micahela

MISE! <3

2011-03-24 @ 12:43:02
Postat av: maria

krya på mini! <3

2011-03-24 @ 17:48:27
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0