♥ dirty situation

2011-03-31 @ 21:37:58



HEY YOU. nu är jag äntligen hemma efter två träningspass på Actic med michaela. först gick vi på afro och sen yoga. har aldrig varit på yoga innan så det var spännande .. och hm annorlunda haha! afron var sjukt jobbig idag för oss båda. min kondition var på noll efter att ha varit sjuk så länge & michaela festade igår så ni kan ju gissa resultatet :)

igår var jag och fikade på Roberts med emelie och marie, mina jobbarkompisar. det var jättetrevligt =) sen mitt i allt ringer michaela mig och jag blir megapepp på att dra till kåren med dem, så jag mötte upp dem vid österskans o vi stack på förfest. förfesten var grymt rolig och när vi väl skulle till kåren gick det åt heelvete med alla planer .. de hade tydligen skaffat "nya" regler så folk var tvungna att ha med sig K-leg för att komma in, vilket alla som går på högskolan inte ens har? och om man skulle ha med sig gäster var man tvungna att ha skrivit upp det på en lista innan klockan 8 på kvällen. så jag fick dela taxi
med en kille som inte heller kom in fastän han gått på högskolan i 2 år, PINSAMMA JÄVLA KÅREN! ni förlorade en massa pengar med, bravo. nu ska jag plugga teori, ciao!



Fotspår ♥
Postat av: michaela

Bajs kåren! (: men vi hade iallafall kul på förfesten och på träningen hihi! <333

2011-04-02 @ 00:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0