♥ do it like a dude

2011-03-27 @ 21:39:57

Oops. det var inte meningen att jag skulle missa att lägga upp bilder på min senaste shopping. har bara inte tänkt på att fota sakerna idag eftersom jag varit så satans förkyld. vaknade tidigt som vanligt men runt 12 somnade jag en stund igen och det var himla skönt! vi firade julia igår & det bjöds på en massa god mat och så :) dessvärre var jag jätteförkyld och fick näsblod av att bara nysa så jag kände att jag inte kunde följa med ut. sjukt tråkigt eftersom jag var så himla sugen på dagen!

idag har jag övningskört med matti och det gick helt okej. snart är det dags att anmäla sig till körskolan minsann :) imorgon ska jag lära upp jessica i kassan på jobbet, extra kul är att hon går i michaelas och jennifers klass så jag känner henne lite smått. kul att få lite förtroende också =) ska nog göra ett lika bra jobb med henne som min lilla anniepannie som jag saknar! 

det kanske blir en liten update imorgon trots mig fullspäckade schema:

06.50 - tar bussen till jobbet
07.45 - börjar jobba
13.30 - slutar jobba
14.00 - tar bussen in till stan & möter upp malin
15.00 - möte på FORM
16.30 - hemma
18.00 - bio med älskling 

sen ska jag ju självklart hinna äta lite här & var med

 



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0