♥ eyes wide shut

2011-03-17 @ 21:53:42

får bli ett litet inlägg här innan jag somnar, måste få skriva av mig känner jag .. adam och jag åt frukost i solen på altanen imorse och det var hur mysigt som helst :) sen var jag en snabbis i stan med mamma innan michaela, malin och jag stack till Actic. idag dansade vi afro igen, hur kul som helst och tog i med allt jag hade! hoppas på grym träningsvärk imorgon eller i övermorgon.

imorgon ska jag öppna caféet igen, nervös igen med tanke på att det är fredag och mycket folk som gäller. som tur är ska jag "lära" annie hur man öppnar i caféet så vi kan åtmonstone hjälpas åt med allt som ska plockas fram tihi :)ouff,  det kommer bli en låååång dag 2morrow. längtar tills kvällen då jag kan mysa lite med min pojk som kommer hit!

ADAM


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0