♥ it fucks with your honor and teases your head

2011-03-10 @ 13:22:16

hej! inget kul att skriva alls idag känner jag.
har ont i halsen och vet inte om jag ska gå på afron..
jobbar imorgon o på lördag plus 6 dagar nästa vecka.
har definitivt inte tid att gå runt & sjukanmäla mig då.

har en liten lista över saker att göra idag iallafall:

♥ göra upp en plan över hur jag ska ta min semester i sommar ( & övriga dagar )
♥ rensa min underklädeslåda ( ska sluta spara saker bara för att de är fina, använder ju inte dem ändå )
♥ kurera min hals med en massa varma saker ( just nu fryser jag sönder & ska ner i sängen när som )
♥ göra en hårinpackning ( för att sedan ha den i hela natten och hoppas på att mitt hår blir fint )

där var allt jag orkar med idag. nu ska jag lägga mig i sängen!


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0