♥ it's always something

2011-03-21 @ 09:52:21

God damn it. igår gick jag och la mig 22.30 för att vara extra utvilad idag, men då vaknar jag runt 2 med värsta tjocka halsen som gör skiitont. känns som att jag har en tennisboll där inne eftersom jag knappt kan svälja :( tänker då fan inte bli sjuk nu! ska till gekås imorgon och sen till helgen är jag helt ledig (vilket jag typ aldrig är). det blir filmkväll med arbana & fest för julia!

det är inte konstigt att man blir sjuk hit & dit när man jobbar i kassan. igår satt jag där o hejade på en gubbe som ska handla av mig. det första han gör är INTE att heja tillbaka .. utan att ta upp en använd näsduk och snyta sig mitt framför mig. sedan stoppar han ner näsduken i fickan igen, så jävla nasty! jag bad till guuuuud att han inte skulle betala med pengar så jag skulle slippa kontakt med hans händer. men nepp, den turen hade jag icke! han hade både bonuscheck och pengar som han skulle ge mig & självklart finns det ingen handsprit kvar. ibland undrar jag vad folk tänker med, jag snyter mig aldrig offentligt?!

grattis mormor, idag hade du varit 94 år ♥



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0