♥ lösnaglar

2011-03-02 @ 16:57:28

Har satt på mig lösnaglar för första gången i hela mitt liv ;o Ska jag vara ärlig så känns det för jävligt och jag har panik! Det känns som att jag inte kan göra någonting utan att de går av och jag är livrädd haha. Det lär ju göra skitont om någon skulle lossna! Vi får väl se hur de klarar sig på jobbet imorgon  .. OM de nu ens klarar mitt klädombyte jag ska göra om en stund =)

Var på Blue Thai innan och lunchade med Maria, mums! Om 2-3 timmar kommer Adam hit och sen sticker vi på en mysig bio.
The King's Speech blir det och jag har ingen aning om vad den handlar om! Den ska vara jättebra enligt många så vi hoppas
på det bästa :) Ska städa mitt rum nu och sen göra en smoothie innan min man kommer. ♥ Sover där i natt så vi hörs imorn! 




Fotspår ♥
Postat av: maria

haha du är för söt gumman! det blev ju bra till slut iaf :) <3

2011-03-03 @ 17:52:51
URL: http://mariiathored.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0