♥ okay, maybe more than just a little

2011-03-15 @ 21:53:29

Minns faktiskt inte vad jag skrivit att jag gjort den senaste tiden här hihi. Helgen var inte särskilt underhållande eftersom jag hade stört ont i halsen och feber på lördagen. Jobbade iallafall både fredag och lördag!

På söndagen mådde jag sjukt mycket bättre & runt 2-tiden övningskörde jag med Matti. Jag körde på motorväg, wohoho! Hjälp vad läskigt och jag körde om 3 långtradare ;o Det gick hursomhelst bra och det hände inga olyckor haha. Så fort jag kört oss hem åkte mamma, pappa, michaela & jag för att åka till Harrys och äta. Det följdes sedan av bio. Det fick bli The King's Speech för andra gången för mig, den är ju så himla bra!

Idag jobbade jag ett kort pass och det var i stort sett ingenting att göra idag. Frontade varor och idag underhöll det mig som aldrig förr haha! Sen tog jag bussen till stan för att umgås lite med Maria & Michaela innan träningen. Mickan och jag gick till Actic för att värma upp följt av ett pass, Core. Det var grymt jobbigt för magmusklerna men inget för mig egentligen. Gillar att svettas sönder när jag är på gymmet!

Var och bokade tid hos Zarah igår med. Klipp klipp klipp .. mitt hår är stört långt nu och det fungerar inte längre. Kan inte sätta upp det utan att det känns äckligt och färgen bara stör mig .. Alla andra säger att jag är så himla fin i denna färgen,
men sorry det är nog inte riktigt jag. Måste vara liite ljusare för att känna mig nöjd. Kommer bli kämpigt att behöva färga utväxten hela tiden, men hellre det än missnöjd med sin hårfärg! Dessutom kan det vara fräscht med kortare hår, eftersom det ändå kommer vara långt :) Har hittat lite bilder som jag ska ta med mig till Zarah, så kanske vi kan få lite inspiration. Vill få en perfekt hårfärg! Ska sova snart, om inte min man kommer och joinar mig i sängen dvs :) ♥





Fotspår ♥
Postat av: michaela

mysig söndag och kämpig träning för oss minsann :D <3

2011-03-16 @ 00:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0