♥ partying until 2morrow

2011-03-26 @ 17:00:35


Jag har köpt en ny kamera, och den är så jävla grym! Nu kommer ni få en massa bilder här på bloggen :) Har bara inte tid att uppdatera allt för mycket nu, ska iväg och fira julia snart. ♥ men först ska jag inom Arbana & fixa hennes hår! :) Är nöjd med min outfit, enda som återstår är smink och eventuellt en fläta i håret. Kommer bilder på min nya frisyr med. Man kanske inte ska kalla det frisyr egentligen men det är iallafall mer frisyr än vad jag hade innan haha. Let's call it hair.

Idag var det hur härligt väder som helst och jag var i stan en sväng med mina flickor. Köpte nya solglasögon, gröna byxor och örhänge som ikväll sitter i höger öra hihi. Bilder på allt detta kommer också imorgon. i love the spring!


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0