♥ smashbox & loréal

2011-03-01 @ 09:36:36

var inne igår och fikade i stan på Hello med min morbror. trevligt och mysigt! sen gick
jag en liten liten liten stund i stan med michaela & maria. då stack jag till kicks o köpte
primern och en ny rouge. kändes onödigt att vänta med tanke på att jag hade en 15%
rabatt-check på hela mitt köp där ! det gör alltid något och är bättre än att få betala
fullpris :) provade dessutom på en rouge som jag aldrig använt innan från loréal. den är
lite rosa i tonen och det kommer nog bli himla snyggt och fräscht till våren!

PS. nu är min semester sluuuuut och jag ska tillbaka till jobbet idag!
      Blandade känslor där.. älskar mitt jobb men samtidigt hur skönt som helst med semester!




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0