♥ something funny

2011-03-13 @ 11:17:05

Igår morse ringde Heli mig och frågade om jag kunde hoppa in i cafét eftersom det var någon sjuk. Jag började tidigare och slutade senare, vilket jag inte alls hade något emot. Dessutom gillar jag cafét men det var verkligen sjuuukt mycket att göra igår! Emma och jag hade världens kaos från att jag började på morgonen haha. 

Hade en sjukt rolig kund! 

'hej, jag ska ha en köttbullesmörgås'
'åh, tyvärr tog de preciis slut!'
'jaså? ohnej.. typiskt'
'men du vi har ju köttbullebaguetter också'
'okej, aja.. men då tar jag en köttballebaguett då'

Jag försökte verkligen hålla masken men gick och log hela tiden när jag skulle hämta hennes beställning. Sen när jag kom tillbaka såg jag hur hon skämdes och höll på att knäcka sig själv. Antar att det tog lite tid för henne att inse vad hon faktiskt råkade säga! Att hon dessutom var typ 45 gjorde ju inte saken bättre haha.

Har haft ont i halsen i några dagar. Igår kväll fick jag feber också, not that great. Men idag mår jag bättre, förutom halsen som fortfarande är ett helvete :/ Ska ändå övningsköra med min farbror om en stund, nästa helg jobbar jag ju nämligen :)





världens sötaste Heli gav mig en bakelse och en trisslott för att jag alltid
(nästan) ställer upp. guud vad jag blev glad! känns så bra att man är uppskattad :)




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0