♥ god morgon världen

2011-05-02 @ 06:42:14

Kan ni fatta att jag gick upp kvart över 5 imorse för att sedan sitta på en buss 20 minuter senare!?

Nu är jag åtminstone hemma och ska lägga mig snart igen. SKÖÖÖNT! :) Stack hem till Kim & Chuk igår för att träffa Adam där även Mathilda befann sig. Efter ett tag gick vi hem till Adams lägenhet och kollade på Three Days Later, sjukt bra film som jag lyckats missa! För er som inte vet så fick Adam nycklarna till sin lägenhet i helgen och i natt var första kvällen vi sov där. Tur han hade som slapp sova ensam ;) MYS ♥ Neh, nu orkar jag minsann inte sitta här länge. G'nite!

Fin bild som Adam tog på mig häromdagen haha:



Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0