♥ i fell right away

2011-05-11 @ 18:24:25

titta här vad fina klänningar jag köpt de senaste dagarna. jag bara älskar den gröna & vita, de är likadana och de kommer vara SÅ snygga när man är brun! har knappt några klänningar att slänga på mig en varm sommardag på stan utan det är mest festklänningar. underbara varma väder!

hade min andra körlektion idag och det var stadstrafik som gällde i 70 minuter. det gick helt okej men det var en del skyltar som jag upptäckte att jag inte hade koll på. oops! nu är iallafall halkan och riskettan bokad, yey.

nu ska jag springa ner eftersom adam & hans mamma kommer och hämtar mig. vi ska hem till steninge och fira adam ju! ha en fin kväll allihop. puss & kram! ♥



Fotspår ♥
Postat av: michaela

så fint så! :) <3

2011-05-13 @ 18:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0