♥ lay in my bed

2011-05-09 @ 13:58:01

Hej allihop! Igår hade vi en toppendag på Liseberg med en massa mys & karusellåkande. Vi åkte Atmosfear - Europas högsta fritt fall på 116 meter! Det var den bästa karusellen jag åkte igår kan jag ju direkt säga. Man kunde omöjligt må illa av den och så fick man en jäkla fin utsikt på köpet ;) Maxigänget ♥ Bilder kommer upp i ett senare inlägg hade jag tänkt.

Har legat ute i solen i någon timme bara, det var sjukt skönt men jag blir så rastlös av att ligga där ensam haha. Visst att min lilla Beckis är där men vad gör hon liksom? Har fått värsta ojämna färgen på magen sedan förra året då jag var utomlands så mycket. Ska definitivt köra lite body scrub imorgon bitti så blir det nog toppen :) 

Imorse vaknade jag upp hos Adam & klockan 08.40 befann jag mig på Ahlbäcks trafikskola. Hade min första körlektion! Det gick sjukt bra & han sa att jag bara behövde ta ett paket med 10 lektioner, vilket känns otroligt bra med tanke på att jag inte kört mer än 3-4 månader. Efter körlektionen gick jag till banken och sen mötte jag upp Marie för att köpa present till söta Heli som slutar på Maxi imorgon! Kommer bli så tomt nu när så många underbara människor slutar :( 





Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0