♥ måstetränanu.com

2011-05-04 @ 10:35:07

Var ute på Eurostop häromdagen med mamma. Det var längesen vi hade en heldag tillsammans! Hittade hur som helst denna skönheten. I LOVE IT. (Även om den är lite för lång egentligen, kanske går att sy upp?) Vi åt ihop och sen hann vi med en snabb fika på Maxi innan jag skulle börja jobba. Tusen tack för en mysig dag mammsen! (: ♥

Igår stack jag in till stan för att kolla skor och boka körlektion på Ahlbäcks! En dubbellektion på 700 kronor, hurra säger jag bara! Fattar inte hur de kan lägga till så himla mycket extra utgifter överallt, de vill ju bara tjäna pengar, som om de inte gör det redan? Anyway så ska jag ha mitt jäkla körkort så det är bara att slänga ut pengarna! Maria följde med mig en snabbis in till stan och jag köpte 2 saker till min garderob. Det visar jag senare vad det är! Nu ringde visst älskling & sen ska jag träna :)




Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0