♥ MIN PRINS

2011-05-23 @ 19:03:10



Ja helgen har minsann varit bra! Har knappt hunnit skriva här men kan iallafall sammanfatta den nu. I fredags var Adam, Michaela, Jimmy & jag på Pirates Of The Caribbean 4. Grymt bra film som jag längtat efter länge :) Sov hemma hos Adam
sedan fastän jag var världens tråkigaste och tröttaste människa. Får man pms-ryck så får man haha =/

På lördagen var det dags för personalfest ute på Salt. Jag åkte hem till Jennifer tidigare för att fixa hennes hår och förfesta med ett gäng. Tack hjärtis ♥ Väl ute på Salt var det helt underbart med god stämning, mat och dricka. Vädret var strålande sol och världens finaste utsikt över havet! Jessica och jag tog oss in till stan vid 12-tiden och gick in en sväng på cafét. När jag skulle hem hittade jag min granne Mattias och bestämde mig för att dela taxi med honom och Alexander.. Vad jag då inte visste var att de skulle stanna på hundratrettionio ställen så att det tog oss 45 minuter att förflytta oss från cafét till stora tog. haha! Emil åkte också med i taxin och jag har helt seriöst aldrig skrattat så mycket i en taxi som jag gjorde då. TACK!!

Igår sov jag riktigt jävla länge för att vara jag - till kl 11.30 hihi. Kom som sagt hem senare än planerat tack vare grannen & när jag väl kom hem var det getingjakt inne på badrummet. Needrans geting som flög in genom fönstret igen varje gång jag piskade till den med mitt linne haha! På kvällen körde jag hem till Adam och vi kollade på film, The Dilemma :) Sen satte vi även upp en av hans IKEA-hyllor i vardagsrummet på ett ytterst orginellt sätt, (hrmhrm) man kan ju alltid be till gud och hoppas att den inte trillar ner :D Runt 10-tiden kom Michaela förbi och Adam körde oss hem. en mysig kväll med den bästa


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0