♥ MISS KLANTIG

2011-05-24 @ 10:40:13

Det är bara inte min vecka! Igår när jag jobbade i cafét skulle jag ta ut pannkakor från micron. Då följer hela tallriken som tillhör micron med ut och krossas pladask på golvet. Det var i och för sig inte MITT fel att den inte satt fast ordentligt? Och sen efter ett tag har en kund påstått att kaffet är slut i termosen så jag sätter den på att brygga nytt. Men denna kunden hade tydligen ingen koll och kannan var inte alls tom så där stod den och svämmade över med kaffe på hela bänken samtidigt som jag hade typ 10 pers i kö. Brände hela min högerhand och det gjorde satans ont! Ville bara hem och dra täcket över mig.

Nu kom jag precis hem från att ha övningskört och det gick inte som jag ville direkt. Mitt i rondellen i stan kommer en anka utspringandes !? Stackarn, hoppas verkligen inte han blev påkörd sen :( Detta är min enda lediga dag denna veckan, fyfan? Därför ska jag och mamma in till stan om en stund & käka thaimat :) Kommer inte träffa Adam förrän nästa vecka heller. Kul att veta det sedan igår och gå runt och vänta i en vecka .. Vi får hoppas på att tiden går riktigt snabbt :) Love / Sariis ♥

Gjorde förresten om min blogg lite grann igår, visst blev den fin?!


Fotspår ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Fotspår ♥:

Trackback
RSS 2.0